Mali saveti malim i velikim đacima

Krenuo si u školu, lepo!

 Moraš znati

knjigu, svesku dobro čuvati!

Nemoj da bi neko šarao

plastelin po svesci  valjao,

crtao kuce i mace

i te ružne likove i face!

Znaš li šta ti sledi

kada mama to ugledi?

Brže bolje

uvij knjige, sveske svoje!

I još po nečega malo, saveta ostalo!

Sedi pravo

to je zdravo!

Ne blizu, ni daleko

tek,  da bi pravilan položaj stekao!

Da bi bio dasa 

i neka važna faca,

moraš biti zdrav

i vredan kao mrav!

 

 

 

Ma znaš i ti,  sve to sam,

sad je mene malo blam!

Kao,  sebi i vama sam bitna

a ja sam tako mala i sitna!

Pozdravljam vas  ma gde bili

dobro mi u Kutak svratili!

Оставите одговор

