2. Mi smo tolerantni a vi

Учитељица Радунка Дуна Богдановић из ОШ ” Брабко Радичевић” из Брестовца код Лесковц послала је радове својих ученика.  Сви радови  су  оригинални ,  другарство и толеранција на делу  .

Ми смо толерантни, а ви

 

Ми смо некако сви другачији

и увек лепи,

дружимо се, певамо, играмо,

Срби и Роми, од учитељице се не одвајамо,

учимо слова, рачунамо, цртамо, вајамо.

Најдругачији од нас је наш Стивен,

њему сви помажемо,

желимо слова да научи,

он се труди и много се мучи

да научи.

Поштујемо га и он поштује нас,

са њим нам је другачији сваки час.

Када смо на физичком помажемо му ми,

Иван му је најбољи друг

али га волимо сви.

Теодора Перић,    II/1 разред

ОШ „Бранко Радичевић“

16253 Брестовац

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

One thought on “2. Mi smo tolerantni a vi

  1. Повратни пинг: Ми смо толерантни, а ви « Разредна настава

Оставите одговор

