1. jun – Međunarodni Dan dece

Mali  sam na ulici

smešim se prolaznicima

guraju me,  ja  i dalje pružam ruke ka pici.

Prodaju me ko robu

nemam toplu sobu.

Niko ni da me pogleda

o, da jedna gruba žena,

da ne prljam joj sina

kao da ja nisam klinja.

Dajte bar jedan dan

da ostvari se moj san,

brižne roditelje

da zdrav sam

to su moje želje.

Nisam tražio da me donesete na svet

mnogo brige i tereta

za malena leđa!

Ne znam šta je škola

kad bi imao ranac, ma pola!

Koga briga za malog musavka

uličara i „pokvarenjaka“?

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

One thought on “1. jun – Međunarodni Dan dece

  1. Veoma je lepo osmišljen blog. Vama je potrebna besplatna tehnička podrška, kao što Vi iz čiste ljubavi radite ovo. Svaka čast na odvojenom vremenu da ažurirate i punite blog postovima koji su kvalitetni, lepi i slatki. Kao što i sami vidite, imate puno pozitivnih komentara. Apelujem na IT stručnjake koji su dobre volje da pomognu u promociji, poboljšanju i realizaciji, ako ne svake, bar većini ideja koje ova prekrasna žena ima.
    Za početak kao neko ko se malo razume u web dizajn i prateće tehnike, preuzeću neki tekst sa ovog bloga, postaviti kod sebe i linkovati kao nekoliko postova u cilju povećanja poseta i rangiranja na Googlu.
    Kada bi svako ko se malo razume u web dizajn, i ko poseduje nekakvu prezentaciju, linkovao ka ovom blogu, postigli bismo mnogo veći uspeh. Ništa nas ne košta da postavimo po link ili dva, podržimo dobru volju ljudima koji se trude da ulepšaju detinjstvo i učine školu zanimljivom našoj deci.

    Puno sreće u daljem radu Anka,
    Ivan Filipović

Оставите одговор

