Kakvi su najčešće ljudi koji odlučuju o Vašem CV-u. HR menadžeri bez cenzure u Srbiji

Menadžerka u starkama

СликаPovod za pisanje ovog teksta u septembru 2012. godine je jedan  HR stručnjak i njegov poziv upućen meni. Sa dotičnim sam sarađivala nešto ranije da bi me on pozvao posle godinu dana jer je jedna devojka (zna odlično da se poznajemo) ušla u uži izbor kandidata koji bi bili pozvani na završno testiranje. Ponudio mi je sledeće: da ja njoj kažem da on može da joj obezbedi dolazak na završni intervju tako što će joj reći šta da spremi za testiranje za simboličnu cifricu od 2000 evra. Ostala sam u šoku,  jer sam mislila u tako „jakim“ kompanijama da toga baš nema. E, o tad je počela moja priča o tezgarenjima jer mi je muka od lažnih menadžera koji ne znaju ni da obrišu lepo nos, a ovamo oni odlučuju o sudbinama hiljada ljudi. STOP  takvima. Od tog dana istražujem, kopam razne priče, tako da ovaj dođe jos kao…

View original post 1.602 more words

Оставите одговор

